Buhuuuu..

Snö, grått, kallt, varmt, snöregn, gråare, deprimerande, huvudvärk.. Inte min dag idag.. Jag gick hem från skolan vid lunch och mådde halvkasst, nu ser jag i kors har hosta och migrän på gång..
Hoppas att jag inte är sjuk på lördag när vi ska utomlands.. Sen så ligger jag efter med matteläxor osv.. Mitt hår behöver veerkligen fixxas, kan inte gud senda ner någon till mig just nu som kan virka dreads och koka mig varmchoklad? I need it! Någon som i alla fall kan pigga upp mig.

 Sjuuk sjuuuk sjuuk :(

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Fördelarna är helt klart att det inte krånglar när man vill skriva ett inlägg, hittills har det alltid funkat på blogspot. Nackdelen är väl att det är lite krångligare med kategorier tex, och man måste lägga in egen statestikmätare om man vill ha en sådan. Men det är lättare att följa andra bloggar, lite svårare att se kommentarer om man inte har granskningen på... Kod och stilmallen sitter ihop på blogspot och är lite klurig... men jag föredrar helt klart blogspot just pga att det alltid fungerar när man ska publicera ett inlägg. Om du vill byta och det är något du undrar över så är det bara att skrika, jag har klurat ut det mesta ;)



Hoppas du blev klok på mitt snurriga svar, hahaha... och hoppas du blir frisk snart :) Krya på dig

2009-02-24 @ 22:22:11
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: alex

asså jah har varit riktig rasta men har byt stil bah

och btw en vit pers med rasta kallas WOLF så du ska inte vara så jävla stolt .... WOLF

2009-02-26 @ 07:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0