HappyBirthday!

Grattis Pone, 15 år igår!!

Grattis Albin, 14 imorgon.

Grattis Sabina, 10 den 10/2!

Grattis Adam, eehhmpf.. Nyligen...!! tror 16.. vet inte riktigt..

Hahha jag har väl inte glömt någon nu?

Jag har just bakat en kladdkaka och ska fara till Moa kl 18.00 och gratta Pone och Adam, men jag har inte hunnit köpa någon present.. Jag sparar pengar så dom kan få det efter jag har varit i Thailand. Hoppas att det blir kul ikväll.. Eller näe, jag vet att det kommer bli asa skoj!! Sist när jag fyllde år fick jag en överasknings fest av Pone, Lina, Moa och Fanny :) det tackar jag otroligt mycket för. Hade tänkt att överaska Pone igår men då har det ju snöat oavbrutet hela veckan och det stormade igår så att det knappt gick öppna dörren så det får bli nån helt random gång jag gör det.. hoppas att hon inte läser min blogg dock. Btw vädret.. ibland undrar jag varför jag bor i sverige, längtar enormt mycket till Thailand och värmen, men sticker vecaka 10 så inte långt kvar nu!

ajah, ska äta middag nu Byebye


Kommentarer
Postat av: charlotta

utmanad

http://charlottta.blogg.se/2009/february/utkast-jag-blev.html#comment

2009-02-07 @ 13:34:33
URL: http://charlottta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0