Hej..

Hahaha, idag har jag varit på stan med Moa och Oliver, sen kom emo-john.. Vi gjorde inte alls mycket, det lät på mamma som att det skulle vara hur mycket som helst på stan men men, jag vet inte om jag tycker det.. Ska vara med Pone ikväll och se melodifestivalen såklart. Men egentligen bryr jag mig inte om den, det ända man vill se är ju paus underhållningen och resultatet. Låtarna spelar ingen roll, dom kommer ju ändå att tjatas ut dag in och dag ut på radio.. Det blir nog att vi ser Jim Carrey istället....  Kul å veta......

Jag fattar inte riktigt varför man har en blogg egentligen. Ingen bryr sig väl om vad man åt till frukost eller vilken skostorlek man har. Jag borde kanske blogga om något vettigt istället. Tex miljöproblem och sånt. det har man ju ändå inristat i skallen just nu. Menee.. det får bli nån annan gång för jag ska gå nu.

PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0