Hm...

Åh jag känner inte LITE press på mig nu.. Hahaha alla i klassen har bett mig rita ett motiv till våran klass tröja, och då måste det ju bli bra, ååååhhhh jag vet inte vad jag ska rita, snälla om ni läser det här kommentara och ge tips! Jag behöver det verkligen!

Sen igår så har mitt liv sett annorlunda ut... hahha men jag drömde nåt om att allt var ett skådespeleri och att alla vet om det utom jag, så idag har jag typ gått och trott det nästan. Tänk om dom som är snälla, typ Lovisa Gustavsson, att hon bara är en skådespelare som spelar rollen som min kompis, och egentligen är en jättebitch, who knows liksom? Jag har tänkt så hela dagen. Tänk om.. Mat tanterna egentligen är byggarbetare men spelar mat tanter.. och tänk om jag är JÄTTE sämst på att rita och alla bara låtsas att jag är bra. Asså shit så taskigt.

Okej jag vet att det här blev mega flum, men asså jag tänker typ så ibland. Är jag konstig? hehe.. jag kanske borde söka hjälp eller nåt..

Seriously... Vars gör man det? Xd


Kommentarer
Postat av: Anonym

har också tänkt dedär! =D

2009-02-17 @ 22:08:29
Postat av: Matilda

Hahaha okej bra, då är jag inte ensam... xD

2009-02-18 @ 16:40:21
URL: http://seeyasoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0