L IS BACK!

För alla er som icke vet det;
IDAG ÅKER MATILDA TILL THAILAND
och jäntan ska vara där i två veckor!
Om jag är avundsjuk?
JA
Om jag kommer att sakna den där flickan staaans coolaste hår?
SJÄLVFALLET

Det ironiska är att jag själv kom hem igår, sent på kvällen, efter en veckas prao i Piteå. Så nu kommer vi inte ses på mer än tre veckor! Och det mina vänner
ÄR DÅLIGT.
Jag gick upp vid nio idag för att kunna ringa henne, men vi pratade bara en liten stund för M skulle hinna äta frukost.
Otroligt onödig syssla! Men hon har lovat att skicka åtminstone två vykort och komma hem med en bebiselefant åt mig. Hon kanske till och med uppdaterar på bloggen från något internetcafé vid det vita stränderna inne i Thao Lak eller vad det heter, om hon får chansen. Så det finns ett litet, men flammande hopp, att vi kommer klara oss utan Moppen i dessa två långa grå veckor.

Jag har inte bloggat här på väldigt länge, så det är praktiskt taget Matildas egen blogg numera. Men nu när hon är borta ska jag försöka fylla ut tomrummet. Det blir en svår uppgift, men jag ska försöka! Jag tycker föresten att den nya layouten är väldigt stiligt och kreativ, det är som sagt Matilda själv som trixat fram den!
Det här blev ett ovaligt långt inlägg och om du orkat ta dig till dessa sista rader så förtjänar du en årsförbrukning av Ben n´ Jerry´s. Men det kommer du med 99% certanty inte att få.

Om du har något kul på gång under lovet, slå en pling, jag ska ingenstans!


Kommentarer
Postat av: minaya

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.



Kramar Minaya

2009-02-28 @ 16:07:16
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0