Rubrik saknas..

Ughhh... Varför måste jag alltid ha dessa mardrömmar om alla jäkla tornados som jagar mig när jag är på väg hem från skolan.. Jag hatar drömmarna, det är alltid så, samma sak varje gång. Jag går helt normalt och solen skiner sen hokus pokus mitt i allt ihopa bildas en stor tornado mitt på trottoaren framför mig, sen när jag ska springa därifrån så är det som att mina ben sitter fast i marken och jag tar hur många steg som helst och kommer aldrig nån vart, men tornado jäveln blir större och större och kommer bara nämre.. Tänk om de är sanndrömmar :$ Kanske är ett tecken på att jag inte borde gå till skolan nå mer.. mahahaha...




 

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tackar, detsamma! Nice blogg själv :)

2009-02-23 @ 20:39:26
URL: http://greyshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0