Skola

HAhahahaha nej jag tänker inte skriva en till dikt, så pinsam är jag inte. Eller okej sanningen: Jag har inte nog med fantasi för att skriva en till.. Eller så saknar jag insperation.. Men kanske kan fixa en annan om ni ger mig nåt ämne..

Idag fick vi tillbaka våra fysikprov. Max poäng var 40 och jag fick 22, är riktigt nöjd för jag fick G och fysik är mitt absolut sämsta ämne. VG sidan på provet var lite klottrad på.. Snart ska jag laga mat, idag blir det Chili con Carne för vi har HK prov imorgon och då måste jag kunna laga det. Ojjdå, nu blev de mycket skola och tråk, menmen.. kommer in sen och kan skriva något som är lite roligare att läsa..

Seeyasooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0