Söndag

Åhh hela helgen har varit suuuper kanon bra! Var med Pone, Moa och Oliver i fredags och igår. Vi filmade, spelade kort, nördade dator, klädde ut oss mm. Ni kanske får se filmen i framtiden när vi klippt ihop den hehe, tur att jag inte var med.. Men den handlade i alla fall om "Insiders" och "Outsiders" tolka det som ni vill..

Idag har jag varit med Lovisa, vi bakade kakor som blev wundervoll.... Sedan så såg vi Edward Scissorhands, har ganska nyligen sett den men den är en sån film man kan se många gånger! Den är såååå sorglig men jag blir endå glad av den. Så blir jag nästan av alla Tim Burtons filmer.. Mina favoriter är nog: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, Big Fish, Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas och Alice in Wonderland. Helt klart 5 av 5.

Är lite sliten och trött nu så orkar inte att skriva mera nu, men hoppas alla har haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: vet inte hur mycket det blir med frakt men tror inte de blir så mycket faktiskt. Jag vet att asos.com har sålt dom förut men dom verkar tyvärr vara slut. Om jag hittar något annat ställe lovar jag att säga till =)

2009-02-22 @ 19:19:43
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Josse

Håller med, kan typ se den filmen hundra gånger :]

2009-02-23 @ 18:35:04
URL: http://takeyoudown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0