VEM ÄR JAG?



För er som undrar vem denna random person som skriver på er favoritblogg är, så kan jag tala om att hon heter Lovisa Gustavsson och är Matilda Lindgrens goda vän och trogna kompan.
Vi startade bloggen tillsammans men eftersom jag har varit så seg på att uppdatera för min egen del så kanske det kommer som en överaskning. Om du vill ha ännu mera koll så kan du läsa en tråkig men livsviktig presentation av mig:

Jag, Lovisa Gustavsson föddes en solig dag i april -94 i Skellefteå.
Jag spelar basket i ett ganska gosigt lag. Jag är gärna med mina vänner, men har inget emot att vara ensam. Fotar många krassliga kort med en ännu krassligare kamera, läser när jag har tid, avskyr melodifestivalen, tycker om mat och musik. Min hemliga önskan är att kunna spela saxofon. Jag har traglat pianonoter i mer än fyra år men jag spelar inget vidare även om jag tycker att det är kul. Jag har syskonbarn som jag älskar mer än något annat men som jag träffar allt för sällan.
Jag sjunger i ett band som heter Ctrl-alt-del. Vi är väldigt bra, om man bortser från namnet som är en följd av idétorka. Jag har framfört namnförslaget "Slaktad smörblomma" men det gick inte igenom.
Jag är en nybliven stamkund på myrorna. Mitt signum är att jag jämt har håret uppsatt i en knut på huvudet eftersom det är för tunt och hopplöst för att hålla sig någorlunda snyggt på annat sätt.
Det här var en tråkig och jobbig presentation. Jag måste lära mig att skriva kortare inlägg.
tjollahopptjollahej

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0