Yeah.

Åh jag hade egentligen velat fara till skolan idag så att  jag kunde sagt hejdå till alla och vara med Moa och Oliver ikväll, men men, jag har fortfarande feber. Jag har nog druckigt mer koppar te idag än vad jag har gjort under hela min livstid..

Imorgon far jag till Thailand..... (((: kommer uppdatera bloggen så mycket jag kan.. Så mycket jag orkar i alla fall.. Åååhh jag kan knappt väänta!! Men jag skulle behöva lite låt tips för jag har lyssnat mig less på all min musik och jag vill gärna ha något nytt att lyssna på i planet.

Är inte pigg så orkar inte skriva mer, ska nog sova nu.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: linnea

HA DET BÄST :D<333333

2009-02-27 @ 20:40:16
URL: http://blackrainboww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0