Living the dream...

Hej hej, nu ar kl kvart over 10 X)
igar var vi och red pa en elefant och akte kanot. Det ar jattevarmt och jag har badat varje dag. Jag har borjat fa bikini linijer men ser ut som danskaflaggan xD
ThaiKillarna ar jattesnygga och dom visslar och sjunger no woman, no cry nar jag gar forbi. Jag hade velat slangt in en bild men de gar inte att he in minneskortet. Vi var i en grotta och sag livsfarliga spindlar och fladdermoss. Maten har ar jattegod jag flyttar nog hit Xd

Saknar er alla KRAAAAAAAAAAM <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack gode gud att du lever!

Jag hörde på radion igår att 7 personer hade försvunnit i thailand, vart faktiskt lite orolig..:]



Du kan gärna ta med dej en thaikille hem till mig!

2009-03-10 @ 18:55:21
Postat av: Anonym

2009-03-27 @ 06:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0